BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du teknisk forståelse, og ønsker du at være back-up for eksterne sælgere? Er du typen, der kan kombinere teknisk viden med god kundeservice? Så har vi jobbet til dig i vores team af engagerede medarbejdere.
Om jobbet
”Vi søger en ny kollega, som har kundefokus, er selvstændig og samtidig er en teamplayer, som kan bevare overblikket – også når det går stærkt,” Salgsdirektør Bo Mortensen.
Du bliver en del af vores voksende Salg & Service team, hvis fornemmeste opgave er at servicere vores kunder og forhandlere i hele verden. Vi søger derfor en intern sælger, der brænder for at understøtte salget og samtidig være med til at udvikle procesoptimeringer af arbejdsgange.
Vi er en virksomhed i vækst og tilbyder dig en spændende og alsidig arbejdsdag, hvor du er med til at sikre en god professionel salgsoplevelse for vores kunder og forhandlere. Der er en spændende stilling med plads til faglig og personlig udvikling.
Din dag på kontoret vil bl.a. bestå af:
- Udarbejdelse af tilbud til eksterne sælgere og forhandlere samt kunder
- Salgssupport og back-up for sælgere og forhandlere
- Deltagelse i markeds- og kundeundersøgelser
- Registrering af reklamationer, herunder mulighed for at optimere arbejdsprocessen
- Diverse ad hoc-opgaver
- På sigt identificerer og kontakte potentielle kunder og forhandlere med henblik på rådgivning og salg, herunder vejledning i den rigtige konfiguration af udstyr og maskiner
Kvalifikationer og personlige egenskaber
Der kan være flere indgange til stillingen. Vi forestiller os, at du har minimum 2-3 års erfaring med internt salg, teknisk salgssupport eller kundesupport. Faglig teknisk interesse og viden er en stor fordel i forhold til at håndtere forespørgsler fra kunder og forhandlere. Du indgår i dialog med mange interessenter både indenfor og udenfor organisationen, så derfor er det afgørende at du er en dygtig tillidsskabende kommunikator. Du er struktureret, detaljeorienteret og har en “can-do” indstilling - også når en løsning ikke ligger lige for.
- Du har erfaring med internationalt salg, helst indenfor entreprenørmaskine branchen
- Du er proaktiv med passion for salg og kundeservice
- Du kommunikerer professionelt på dansk og engelsk såvel mundtligt som skriftligt – tysk forståelse vil være en fordel, men ikke et krav
- God IT-forståelse
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Borum tilbyder
Hos Borum A/S bygger vi vores fundament på samarbejde, med en grundlæggende tro på, at vi er stærkere sammen. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og vi gør os umage for at skabe de bedste rammer for trivsel, udvikling og indflydelse. Vi har det sjovt sammen i et sundt og uformelt arbejdsmiljø. Vi har fleksible arbejdsforhold med mulighed for hjemmearbejde, da vi har respekt for balancen mellem arbejds- og familieliv.
Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke med pension, sundhedsforsikring. Vi vil gerne give dig den bedste start, så derfor kommer du igennem vores onboarding program, når du starter.
Vi glæder os til at høre fra dig
Er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende ansøgning og CV samt eventuelle relevante bilag til vores HR-ansvarlige, Pernille Skjøth, på e-mail: psm@borum.as. Mærk ansøgningen: ”intern Sælger” i emnefeltet. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Alle ansøgninger behandles fortroligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Pernille Skjøth på tlf. 27801287 eller Salgsdirektør Bo Mortensen på tlf. 22420184.
Ansættelsessted
Højvangsvej 10, Hadbjerg, 8370 Hadsten.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Favrskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
BORUM A/S, Højvangsvej, 8370 Hadsten
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5933660