BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du teknisk forståelse, eller er du håndværker som gerne vil have flere timer på kontoret? Er du typen, der kan kombinere teknisk viden med god kundeservice? Så har vi jobbet til dig i vores team af engagerede medarbejdere.
Om jobbet
”Vi er en virksomhed i vækst og søger derfor en ny kollega, som er service-minded, selvstændig og kan holde fokus – også når det går stærkt. Du skal vægte orden, struktur og samarbejde højt, da fleksibilitet og team spirit er omdrejningspunktet i en god og effektiv ekspedition”, Salgsdirektør Bo Mortensen.
Du bliver en del af vores voksende Service team, hvis fornemmeste opgave er at servicere vores kunder og forhandlere i hele verden. Du får sammen med de øvrige kollegaer i Service ansvaret for at rådgive og ekspedere reservedele til vores kunder og forhandlere. Derudover får du indflydelse på løbende optimering at arbejdsgange og processer.
Din hverdag består af følgende opgaver:
- Telefonisk og skriftlig kundesupport til kunder og forhandlere
- Identificere kunder og forhandleres behov, og rådgive dem om reservedele og udstyr
- Koordinere og behandle salg af reservedele og udstyr og sikre rettidig levering
- Reservedels- og teknisk support til kunder
- Registrering af reklamationer, herunder forslag til at optimere arbejdsprocessen
- Nyudvikling af servicepakker
- Diverse ad hoc-opgaver
Kvalifikationer og personlige egenskaber
Der kan være flere indgange til stillingen. Vi forestiller os, at du har en mekanisk eller el-teknisk baggrund med kendskab til entreprenørbranchen og gerne suppleret med gode administrative evner. Du har erfaring med kundesupport fra et tilsvarende eller lignende job. Du indgår i dialog med mange interessenter både indenfor og udenfor organisationen, så derfor er det afgørende, at du trives med kontakten. Samtidig formidler du komplicerede og tekniske begreber på en måde, så både personer med og uden teknisk baggrund kan følge med.
Dertil skal du:
- Være proaktiv, og god til at bevare overblikket, når der til tider skal handles hurtigt og træffes en beslutning
- Have erfaring med eller en god forståelse for teknik (mekanik, hydraulik, pneumatik og el) og entreprenørmaskiner, så du bedre kan håndtere vores kunder og forhandlere
- Kommunikerer professionelt på dansk og engelsk såvel mundtligt som skriftligt – tysk forståelse vil være en fordel, men ikke et krav
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med Microsoft Dynamics 365 Business Central samt gode PC-færdigheder.
Borum tilbyder
Hos Borum A/S bygger vi vores fundament på samarbejde, med en grundlæggende tro på, at vi er stærkere sammen. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og vi gør os umage for at skabe de bedste rammer for trivsel, udvikling og indflydelse. Vi har det sjovt sammen i et sundt og uformelt arbejdsmiljø. Vi har fleksible arbejdsforhold med mulighed for hjemmearbejde, da vi har respekt for balancen mellem arbejds- og familieliv.
Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke med pension og sundhedsforsikring. Vi vil gerne give dig den bedste start, så derfor kommer du igennem vores onboarding program, når du starter.
Ansøgningsfrist
Er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende ansøgning og CV samt eventuelle relevante bilag til vores HR-ansvarlig, Pernille Skjøth, på e-mail: psm@borum.as. Mærk ansøgningen ”Reservedelsrådgiver/ekspedient” i emnefeltet. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Alle ansøgninger behandles fortroligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Pernille Skjøth på tlf. 2780 12 87 eller Salgsdirektør, Bo Mortensen, på tlf. 2242 0184.
Ansættelsessted
Højvangsvej 10, Hadbjerg, 8370 Hadsten.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Favrskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
BORUM A/S, Højvangsvej, 8370 Hadsten
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5933662