Bliv koordinator i træproduktion med ansvar for både manuelt og administrative opgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med produktion af inventar i træ, har du stærke koordinerende evner, og er du god til at skabe overblik i en hektisk hverdag, så er du måske vores nye koordinator. Hos os består træproduktionen af 24 medarbejdere, der arbejder i henholdsvis maskin- og montageafdelingen.

Stillingen refererer til produktionschefen, og er en blanding af manuelt arbejde og administrative opgaver. Du skal bl.a. køre paller med emner rundt til maskinerne og sørge for at indgående dele og komponenter er fremme ved maskinerne i ret tid, så produktionsplanlægningen kan overholdes. Det betyder, at du får en stor kontaktflade til andre afdelinger i virksomheden.

I tilfælde af nedbrud på maskinerne, er du ansvarlig for at tilkalde eksterne teknikere.

Du skal printe og udlevere jobkort til dine kolleger og lave ugentlige bemandingsplaner.


Vi forventer at:

  • Du har erfaring med inventar-/pladeproduktion (evt. uddannet maskin-eller møbelsnedker)
  • Du har gå-på-mod, og er villig til at yde en ekstra indsats i pressede situationer
  • Du har procesforståelse med fokus på kvalitet og effektivitet
  • Du har en Lean-tankegang
  • Du har en proaktiv og coachende adfærd


Vi kan tilbyde:

  • Et spændende og afvekslende job i en virksomhed i udvikling
  • Et job hvor du selv har stor indflydelse på din hverdag
  • Et team af gode kolleger med en uformel omgangstone og gensidig respekt
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Grundig oplæring
  • Pensions- og sundhedsordning
  • Gratis motionsrum


Ansættelse og tiltrædelse: Din ansættelse følger Industriens Overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt.


Sådan søger du: Ansøgning og CV sendes via dette link

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Kirsten Heiligers på
tlf. 27 77 52 87 eller Peter Amelung på tlf. 27 77 52 72.

 

INDIVIDUELLE BUTIKSLØSNINGER, DER GØR DIN BUTIK TIL EN GOD FORRETNING
Wanzl Nordic designer, producerer og leverer indretningsløsninger. Vi skaber butiksoplevelser og retailløsninger for ledende brands og kæder. Fra design og udvikling til færdigt roll-out realiserer vi vores kunders ambitioner og følger dem ud i verden.

Ca. 400 dygtige, engagerede og kvalificerede medarbejdere skaber hver dag funktionelle og profilerende inventarløsninger til vores kunder, der omfatter både mindre og større detailkæder og brands. I dag tæller Wanzl Nordic virksomheder i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Letland med en årlig omsætning på knap 500 mio. DKK. Du kan læse mere om os på www.wanzl.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Favrskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Wanzl Nordic A/S, Toftegårdsvej 42, Toftegårdsvej, 8370 Hadsten

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6111306

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet