Bogholder med ansvar for lønadministration og huslejehåndtering i Hadsten Boligforening

Profilbillede
dato

Bogføring, lønninger, huslejeopkrævning

Med reference til og i tæt samarbejde med direktøren har du ansvaret for den daglige bogføring, huslejeopkrævning og lønninger. Du forestår betalinger, afstemninger, huslejehåndtering, flytteopgørelser samt betalingsaftaler med beboerne. Det er også dig, der udarbejder en del af materialet til regnskabet og varetager personaleadministrationen af organisationens få ansatte. Du får herudover din gang blandt boligafdelingernes bestyrelser med dialog og sparring om afdelingsbudgetter, budgetkontrol og økonomistyring. Herudover medvirker du sammen med din kollega på kontoret i den daglige beboerservice med fraflytning og boligsøgning.  

 

Administrativ kapacitet med bogholderierfaring

Du har erfaring med administration og bogholderi og meget gerne kendskab til huslejeforhold. Har du endda kendskab til EG-Bolig og den almene boligsektor er det en fordel – men ikke et krav. Det vigtigste er, at du er vant til at arbejde selvstændigt med en god kombination af økonomi og administrative opgaver. Af natur er du struktureret, fleksibel og serviceorienteret. Du er god til at planlægge og prioritere din egen tid og befinder dig fint på en arbejdsplads, hvor du i åbningstiden vil opleve, at du bliver afbrudt af beboerhenvendelser og telefon. Din bopæl ligger inden for rimelig køreafstand.

 

Et lille uformelt team

Du tilbydes en udfordrende og varieret hverdag i et lille og uformelt team på tre på kontoret og fire ejendomsfunktionærer i driften, hvor du er tæt på både dine kolleger og beboerne.

 

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte direktør Rane Johansen på 8761 3609

 

Send din ansøgning med CV til mail@bohadsten.dk  

Tiltrædelse hurtigst muligt, indledende samtaler afholdes løbende.

 

Hadsten Boligforening er en særdeles velfungerende, mindre boligforening med 515 boliger inddelt i 5 lokalafdelinger, med et godt mix af ungdoms- og familieboliger, lejligheder og en stor andel af rækkehuse. Der er vedvarende fokus på balanceret modernisering af fordelagtige, blandede boliger i velholdte boligområder samt en god og sund økonomi. Målet er, at det er attraktivt både at bo og arbejde i Hadsten Boligforening.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Favrskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (22-25 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Hadsten Boligforening, Søndergade, 8370 Hadsten

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6138826

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet