BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en systemadministrator med kendskab til jobcentrets IT-systemer herunder Schultz jobcenterløsning.
Som systemadministrator er din vigtigste opgave at være bindeled mellem leverandør og slutbruger, således at medarbejderne i videst muligt omfang kan udføre deres arbejde uden afbrydelser.
Som systemadministrator har du viden om bl.a. systemdrift, sikkerhed og forbedring og udvikling af IT-systemer.
Du sørger for, at dine kolleger, der dagligt arbejder i de forskellige IT-systemer, bruger dem rigtigt og er en støtte i forhold til at sikre, at ny viden implementeres.
For at blive en succes i dit nye job er det endvidere vigtigt, at du er god til at samarbejde på tværs af organisatoriske niveauer og med kollegaer med forskellige fagligheder – og at du er glad og tillidsfuld.
Du bliver en del af ”superbrugerteamet”, hvor der er 2½ medarbejder tilknyttet. Teamet er forankret i Sygedagpengeafdelingen.
Du får blandt andet følgende arbejdsopgaver
- Udarbejdelse af ledelsesinformation i Expose og Power BI
- Risikovurderinger samt dokumentering af log
- Udvikling og gennemførsel af mange forskelligartede it-projekter
- Være med til at optimere på funktioner i IT-systemerne
- Implementere nye IT-systemer i organisationen
- Oprette og tildele rettigheder til brugere
- Bestille IT-udstyr
- Samarbejde med IT-leverandører
- Håndtere IT-problemer og -spørgsmål fra brugerne, evt. i samarbejde med en IT-supporter
- Undervise nye brugere samt brushup
- Mangeartede administrative opgaver.
Dine kvalifikationer
- Du har indgående kendskab til Schultz Fasit og gerne som superbruger.
- Du har indgående kendskab til Power BI.
- Du har kendskab til, hvordan et jobcenter fungerer, herunder arbejdsprocesser, lovgivning og regler.
- Du kan planlægge, koordinere og arbejde selvstændigt.
- Du kan indgå i et tværfagligt samarbejde.
- Du kan trives i en uforudsigelig og travl hverdag.
- Du er en god kommunikator.
- Du er fleksibel.
Vi tilbyder
- et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
- et fællesskab, hvor drift og udvikling går hånd i hånd
- en høj grad af medbestemmelse og mulighed for at påvirke det daglige arbejde
- et introduktionsforløb tilpasset dit behov
- frokost- og frugtordning
- flekstid.
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne om Ny løn.
Ansøgningsfrist
Torsdag den 8. juni 2023.
Ansættelsesproces/ansættelsessamtale
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 13. juni 2023.
Ansættelsessted er i Hadsten.
Bemærk, at Jobcenter Favrskov anmoder om straffeattest i forbindelse med ansættelsen.
Yderligere oplysninger
Såfremt du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte leder af Sygedagpenge og Job & Virksomhedsservice Maj-Britt Merrild, mail: mame@favrskov.dk eller tlf. 30 69 82 57.
Søg jobbet
Vi beder dig sende ansøgning vedlagt CV og relevante bilag via linket i siden.
Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Favrskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Favrskov Kommune, Vesselbjergvej 18, 8370 Hadsten
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1435&ERId=81631
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835396