BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for sundhedsfaglig planlægning og kvalitetssikring? Har du lyst til faglig udvikling og varierende opgaver? Så har vi brug for dig i Tilsyn og Rådgivning Vest i Taulov eller Randers.
Om Tilsyn og Rådgivning Vest
Tilsyn og Rådgivning Vest er en enhed i Styrelsen for Patientsikkerhed. Enheden fører tilsyn med sundhedsvæsenets og ældreområdets organisationer samt autoriserede sundhedspersoner i Jylland og på Fyn. Derudover yder vi sundhedsfaglig rådgivning til andre myndigheder i relation til bl.a. anmeldelsespligtige smitsomme sygdomme, beredskabsopgaver, miljøsager, retslægelige ligsyn og trafikmedicin.
Vi har kontorer i henholdsvis Randers og Taulov. Vores kontorer arbejder tæt sammen og er præget af et godt og tæt kollegialt samarbejde både fagligt og socialt med fokus på udvikling og læring.
Vi er cirka 70 medarbejdere, hvoraf langt de flest har en sundhedsfaglig baggrund som enten læge eller sygeplejerske, men der er også flere jurister, folkesundhedsvidenskabskandidater, andre akademikere og administrativt personale. Vi er opdelt i fire sektioner – Individtilsyn, Organisationstilsyn, Rådgivning og Administration. Den ledige stilling er i sektionen Organisationstilsyn.
Dine arbejdsopgaver vil som udgangspunkt omfatte:
- planlægning og koordinering af organisatoriske tilsyn samt skriftlig og telefonisk kontakt til behandlingsstederne
- kvalitetssikring af data i vores sags- og dokumenthånderingssystemer CRM og Workzone
- administrativ sagsbehandling
- understøttelse af de tilsynsførende i tilsynsopgaverne
- eventuelt udtræk og analyser af data fra CRM og Workzone.
Du har en sundhedsfaglig og/eller administrativ baggrund med indsigt i sundhedsvæsenet. Du har eventuelt erfaring fra en administrativ stilling.
Vi forudsætter, at du:
- er interesseret i arbejdet med myndighedsopgaver i en politisk styret organisation
- brænder for administrative opgaver, der er knyttet til vores tilsynsopgaver
- formulerer dig tydeligt og forståeligt både mundtlig og skriftlig
- er optaget af at skabe gode relationer til behandlingsstederne
- vil kunne navigere i et felt, hvor det pleje- og sundhedsfaglige område går hånd i hånd med det juridiske
- har en god organisatorisk forståelse for, hvordan sundhedsvæsenet er opbygget
- er god til at samarbejde i et tværfagligt fællesskab
- har et godt humør og en positiv indstilling til arbejdsopgaverne
- bevarer overblikket i en travl og ikke altid forudsigelig hverdag
- har et solidt kendskab til Officepakken, evt. CRM og Workzone
Vi tilbyder
En udfordrende og varierende arbejdsdag med en høj grad af faglighed. Du vil blive en del af en sektion med forskellige sundhedsfaglige og administrative kompetencer, der gennemfører tilsynsopgaver på det organisatoriske område.
Vi er gode til at samarbejde, nysgerrige på et foranderligt sundhedsvæsen og har stort fokus på at være lærende blandt hinanden og vores samarbejdspartnere.
Vi er afhængige af hinanden, og derfor har vi dagligt faglige dialoger. Vores arbejdsmiljø er energisk, uformelt og præget af et stort engagement og gensidig respekt.
Uanset hvilken baggrund du kommer med, er vores arbejdsopgaver formentlig nye for dig. Vi tilbyder en god oplæring og introduktion til opgaverne.
Om ansættelsen
Afhængigt af din faglige baggrund og dine kvalifikationer, bliver du ansat:
- efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale mellem Skatteministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK), jf. aftalens bestemmelser vedrørende kontorfunktionærer
- efter gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Lærernes Centralorganisation samt CO10 (LC/CO10-fællesoverenskomsten) med tilhørende organisationsaftale for sygeplejersker i staten mellem Skatteministeriet og Dansk Sygeplejeråd
- efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og Akademikernes Centralorganisation.
Ansættelsestidspunkt vil være pr. 1. november 2023 eller efter nærmere aftale.
Afhængigt af din bopæl vil dit arbejdssted enten være Adelvej 34 i Taulov eller Falstersvej 10 i Randers.
Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til sektionsleder Ann-Christina Dahlgaard på tlf. 2042 8737.
Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis.
Ansøgningsfrist er den 27. august 2023. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 35-36.
Du kan læse mere om os på Tilsyn og Rådgivning Vest - Styrelsen for Patientsikkerhed (stps.dk)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Favrskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Styrelsen for Patientsikkerhed, NORD, Falstersvej 10, 8940 Randers SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171258&DepartmentId=8842&MediaId=2524&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886229